2014年4月7日星期一

♥ 粉嶺家篇 (阿bb的寫真集)


  【7/4/2014年(一) 晚上】

   【排不分先後】↓

     <舊相新載>




   【嗚嗚!唔影相得唔得呀?】可憐 

     每次看見這張阿bb扁咀喊嘅相...

     我個心就會"那住痛"(因為太可愛了)

     現在用心再看(個樣仍然好慘慘啊!) [親親]



   【同我反吖】呵呵 



   【嘩!邊位呀?】怒駡 



   【我姓阿叫bb】愛你 

     母親節出世嘅阿bb...

     過埋下個月就四歲了!

     祝願妳同小小b,兩小姐妹相親相愛喔!



   【我係小靚毛】可愛 



   【阿bb的寫真】[親親] 



   【我表演眼睩睩妳哋睇吖】擠眼 



   【我愛影相相...影啦影啦】嘻嘻 



   【唔鍾意洗頭同飲奶奶嘅阿bb】↓

     呢日嬲爆爆又偷偷笑(個樣好有趣) 抱抱



     *****************
     妹妹仔的寫真集
     *****************




沒有留言:

發佈留言