2010年12月13日星期一

♥ 食物寶庫

   
  【13/12/2010年(一) 晚上】

     ((重整生活)) 夢想:

     有一間兩房兩廳加一個大廚房(就滿足架喇)

   【帆立貝/虎蝦】↓

 
 


   【花膠/金蠔】↓



   【薄身/厚身魚唇】↓



 
   【蝦皮/鮑魚仔/蠔豉/江珧柱】↓



 
   【食物寶庫內的寶物】↓



   【姬松茸】↓

     用松茸菇菇煲咗一次湯咋...

     就唔見咗松茸菇菇嘅蹤影呀!

     (阿菇菇)去咗邊呀?快啲出番嚟啦(我想煲湯呀)  


 


 
     好鍾意松茸菇菇唔同的型態↓
 


    【人參/杜仲】↓



    【盞記罐裝人參】↓



 
   【豆豆/花生】↓

      最近先知有黑色眉豆(仲話畀白色眉豆有益)

 
 
  
    【胎菊】↓
    
      一粒粒嘅胎菊好可愛啊!(畀杭菊貴啲)

 


   【麵食】↓
 
     相內嗰幾包(米粉)仲未開(希望未過期啦)

     藍色袋嗰包(蝴蝶粉)好靚呀,唔捨得煮嚟食...

     唔記得喺邊度買(惠/百/華超市)都唔見有得賣!

     嗯!見倒包糯米,就想煲(糯米麥米花生糖水)




   【後記】↓

     我的家錢不多...但各種食材有不少!

     我的家不算大...但都有個(大雪櫃同食物櫃)

     臨近年尾...決定要整理好啲食材(分門別類)

     當要用的時候,都知道要往那裡找...

     我家的寶庫(大雪櫃)內的食材更豐富...

 
     講個笑話,如果我同[朋友S]鬧不和,跟住攞走啲食材...

     咁我家嘅(大雪櫃同食物櫃)就會變了吉框框...

    【說聲謝謝】

     每逢過時過節[朋友S]都會買啲參茸海味畀我做節!

     年復年都儲起唔少(過年後我會好好運用這些食材)

     希望可以煮出各種各樣的菜式(不一定會很可口)

     但希望將已擁有的物資好好利用...齊齊分享!
 



沒有留言:

發佈留言