2011年11月18日星期五

♥ 五指毛桃花膠湯

  
  【18/11/2011年(五) 晚上】

   【五指毛桃花膠湯】↓





   【好飲好飲】↓



   【五指毛桃/$18.5/惠康】

     材料:五指毛桃/花膠/瑤柱/豬尾骨/蜜棗 。↓




   【後記】↓

     早前我腥短訊畀小健,

     話畀佢聽我屋企嗰兩部屎仔包又同我玩分手!

     今天又要麻煩小健幫我抬兩部電器上來(包埋安裝)


     〝一部DVD錄影機同高清內置錄影機〞

     再買DVD錄影機,因為07年開始...

     出入粉嶺家時間多咗,每次都錄起喜愛嘅節目,

     但一直都未攞番出嚟睇,今次應該係最後一次買DVD機...

     因為買用碟同帶嘅錄影機,啲碟同帶都好容易壞!(怕怕了)


     為咗報答小健嘅幫忙(兩部機會越拎越重)辛苦了!

     我立即煲啲有益湯水畀佢飲(再說聲謝謝你呀)
 


 

沒有留言:

發佈留言