2014年10月1日星期三

♥ 遇上小米仔 (上)


  【1/10/2014年(三) 晚上】

   【其實每次換電話,我都會說不...】↓

       <遇上小米仔 (下)>




   【幸運的我?】↓

     正常的說,我是幸運的...

     我不需要花心思,就有手機用(謝謝啊)

     內有新有舊(但去到我手上全是寶貝)

     我如何去愛錫小肶就知啦(不離不棄)

     但現在遇上小米仔後(便要放棄舊)

     我不想的,手機的前主人要回...

     我不能說不呀(但真係好唔不捨得)

     手機的前主人要回舊手機(是有原因的)

       <遲些再寫吧!>



   【仍然要說聲謝謝!】↓

     其實都幾怕換新手機...

     因為要從識應(之前嗰部差不多用了10年)

     今次小米仔變老米仔之前(唔好要我再換)

            <好嘛!> batting eyelashes

  


     


沒有留言:

發佈留言