2015年11月16日星期一

♥ 遇上小米仔 (下)


  【16/11/2015年(一) 晚上 (天晴)】

   【遇上小米仔 (上) 】↓

       <曾經擁有>   



  
   我的小米仔】↑

     相處未夠一年(就要分手)

     唔知點解親人們入咗咁多小米仔?

     有日開始好有心咁叫我轉手機,

     記得我當時用緊上圖中間嗰部手機,

     事實上部手機開始有些問題,

     所以親人們就好有心叫我換機,

     坦白講,之前用嘅手機好簡單,

     可以打出打入,腥吓WhatsApp...

     影相又ok,已經好開心㗎喇!

     忽然間,送來小米仔(要換走舊機)

     天啊!我係果種部機冇事的話,

     都唔會要求用新嘢嘅人...

     未寫blog前,我完全唔懂用電腦,

     因為小肶,我喺亞虎開咗個blog,

     由好簡單嘅裝修(自訂欄位內)

     鑽研點樣加小肶相片~天氣...

     仲有輕音樂聽(幾厲害呀) 偷笑

     其實比起其他人(我只懂皮毛事)

     當我和小米仔,開始約會了!

     嘩!小米仔都唔小喎(由那刻開始)

     好似從新戀愛咁(由唔知點用)

     到我同佢開始做咗好朋友!

     發覺只要要求唔高(唔貪新鮮)

     小米仔不失為一部抵用嘅手機!

     * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
  
   【呢部係用得最耐㗎】贊 


 
   【伴我同行】親親

     可能已經冇人記得(可伴我同行)

     只要我出街,就會放佢喺腰包,

     陪伴我呢度去,果度去...

     嘻嘻!其實呢部手機係吉㗎,

     我只係貪佢放到小肶張相,

     如果有人問借電話就搞笑了。



   【後記】↓

     親人要回舊機嘅原因...

     係方便佢哋去旅行(用部舊機)

     唔見咗都冇咁心痛喎!

     但我好鍾意小米仔,唔換得唔得啊!

     其實不願換機,都還需要換!

     親人有心到拎埋LG先生同我交換,

     唉!小米仔都未變老米仔之前...

     (唔捨得都要嘔番出嚟)

     當同LG先生開始相容融洽,

     佢佢佢竟然隨時會離我而去!

     宜家算好咗啲(唔會震到用唔到)

     現在開關仍然有問題(好煩啊!)  


        


沒有留言:

發佈留言