2015年12月24日星期四

♥ 三件事之 (2)


  【24/12/2015年(四) 晚上 (凍凍哋)】

   【完成了三件事之 (2)】↓

     謝謝師傅!(也要說說他的不是)

      <真的有些嬲嬲啊!>




   【把關(塊地墊)】↓

     睇過一套韓劇好好笑,

     佢哋去犯人屋企捉犯都除鞋。

     差啲忘記,我除咗怕等嘅感覺...

     就係更怕(邋遢)尤其著街外鞋入屋,

     但又好難要啲師傅除鞋工作...

     所以喺禮貌上同自己尚餘嘅EQ!

     理性的告訴自己(我...乜都睇唔倒~睇唔倒)

     曾經算幾精拎嘅我(竟然沒有預備一塊地墊)

     尤其整理廁所(一定濕)的確係有好過冇!

     當呢次整理咸水喉,呢塊(平平哋)嘅地墊出場了。



   三件事(1)】↓



   【記事(嬲嬲啊!)】↓

     約12點前,師傅帶齊工具,開始工作...

     忽然聽到閂廁所門聲(當然冇問題)

     過咗一陣(聞到煙味)可能焗喺廁所入面,

     真係廳都聞到我好辛苦(好...我忍!)

     後來師傅要落去佢檔口拎嘢(佢...竟然)

     打開我個雪櫃,放佢罐飲緊嘅啤酒入去,

     天啊!個大雪櫃係我最寶貝嘅家電之一!

     又要花時間去清潔(覺得好污糟啊!)

     工作不用太長(都要食煙飲酒)

     如果夏天的話,相信會沖埋涼先走...哼!

     呢個師傅(相信我不會再第三次勞煩佢) 哼! 


       

 

沒有留言:

發佈留言