2016年1月7日星期四

♥ 又考驗EQ時間


  【7/1/2016年(四) 晚上 (天晴)】

   【L~先生你想點?】):




   【記事】↓

     之前已經試過一次(自動好番)

     近呢大半個月嚟(天天都係咁)

     要好似同佢鬥快(喺佢未震之前)

     睇吓可唔可以覆吓訊息(可惜係)

     每次打開,好快就好似上圖咁...

     震到乜都睇唔到(其實個心好急)

     希望好快冇事,但病情好似唔輕啊!

     其實對自己嘅情緒(又一次考驗)

     最近整理廁所(3)件事(還欠件)

     每件都要用錢(但我都決定了)

     不再麻煩佢哋(畀手機我用啦)

     我決定用錢錢買我第一部機,

     但當然要麻煩K~幫我買啦...

     我唔識搞呢啲㗎(唔係我錢多)

     只係呢兩三年嚟(我感覺放棄咗家)

     當清醒了!決定為自己做番啲嘢!

     所謂財散人安樂(我想証明係咪真嘅) 嘻嘻


      


沒有留言:

發佈留言