2016年11月26日星期六

♥ 我是不家索子 ^^


  【26/11/2016年(六)晚上 (凍/13度)】

   【原筆下的回憶】↓

     <原來我與雀雀早有緣份> ^^




   【會笑的大象】 

     或許自己是個感情豐富的人,

     每每想起過去(都會無限感觸)

     對親人,自問是百份百投入照顧!

     就算只是畫幅畫(都會認真去畫)

     當日我可以用平靜心情去畫笑象,

     証明自己唔係冇用㗎(哼!講呢啲)

     原來我仲有自己(站起來加油喔!)



   【我在y!blog的日子裏】↓

     (多年前)自己只是個遊blog人,

     看見其他人,整到個blog好靚...

     有一天,我決定加入寫blog行列,

     但我個blog係非常簡潔,

     因為複雜啲都唔識整(好冇用喔)

     後來y!blog加咗好多新玩意,

     呢朵花就係用佢個(設置)畫㗎,

     越睇呢朵波板糖花越有美感,

     再加兩隻小鳥,簡直非常完美!






沒有留言:

發佈留言