2017年1月28日星期六

♥ 農曆新年快樂!(2017)


  【28/1/2017年(六) 晚上 (18度)】

   【又過年啦】 




   【新年進步!(2017)】 

     差不多有一個月沒整理呢度,

     因為去咗做(偽陪月人喔)

     其實每日都有影些相片,

     主角當然係sb同大嚿b啦!

     會否像從前一樣,全部記錄在這裡,

     我相信不大可能了,但會簡化出場。

     今日係農曆年初一(放自己三日假)

     往後暫會選擇(星期二、四、六)

     繼續暫做(偽陪月人)嘅角色!

     其實每次支持粉嶺家嘅(大事件)

     我必定逃不過腳傷(今次開頭幾好)

     最近隻右腳,無啦啦似拗柴嘅感覺,

     嘩!巧痛啊!每日出入粉嶺...

     真係做著一個偽陪月人角色,

     去超市買餸,拎嘅物件(好重啊)

     我希望腳痛,唔好咁頻密(頂得住)

     我不是一個重要人物!

     但我是一個很好用的人!
    
      (呢吓先屎伙) (真心暈)

     在此祝願粉嶺家所有成員...

     大b~小b~sb同大嚿b...

     新年快樂!身體健康!開開心心!

     祝願在遠方嘅父親~母親(安好)

     我和小肶(繼續做閒人同閒雀)




沒有留言:

發佈留言