2017年4月14日星期五

♥ 蝦醬蒸豬肉


  【14/4/2017年(五) 晚上 (天晴)】

   【蝦醬蒸豬肉】↓




   【蝦膏】↓

     話說早前托朋友E,喺長洲買蝦膏,

     最好笑朋友E又跟我買咗一磚蝦膏,

     但又話屋企人唔知食唔食...

     哈哈!最後我叫E,讓埋佢蝦膏畀我,

     我將一磚蝦膏切開一粒粒(再獨立包裝)

     如果唔處理好,真係成個雪櫃都有蝦膏味。

     本來諗住用蝦膏蒸豬肉(最後用咗蝦醬)

     最好笑又係過期嗰隻...

     (因為我搵極都搵唔倒切開嘅蝦膏) 囧

     見到未切嘅又懶去搞(因為包得密密實實) ^^



   【豬腩肉($23.3)惠記】↓



   【蝦醬蒸豬肉】↓






沒有留言:

發佈留言