2018年1月1日星期一

♥ 新年到了! (2018)


  【1/1/2018年(一) 凌晨 (16度)】

   【三、二、一】^^ ↓

      <新的一年開始了!>  ◕‿◕




   【我的開始 (2018)】^^ ↓

     哈哈!又係呢句開場白!

     從沒習慣要來過甚麼回顧!

     因為多數不願再回望從前!


     尤幸對每一年度嘅結束!


     都有一份感動同感觸!


     唔會只怨聲載道(不去反省)



     感動嘅係~2016年(12月)

     粉嶺家多咗個小成員(sb)


     宜家只要抱住呢個小可愛!


     心情就會平靜下來(謝謝sb喔!)



     感觸嘅係~現在每次入粉嶺家,

     都令我有好多問號 ? ? ?

     從前自己做主力時(都頂得住)


     今天可以輕鬆了(反而心情煩擾)



     其實我最大心願(對粉嶺家)

     一個家庭,係要一齊合作!


     凡事要有商有量(定會好辦事)



     <新年願望!>

     祝願遠方嘅父母親(一切安好!)
 
     更祝粉嶺家所有成員...

     新年進步!心想事成!守護家園!

     更祝三個小表姐妹...

     身體體康!最緊要聽教聽話! ^^


     (2018年)的確係我的新開始!

     我同心裏面嘅小肶...

     繼續踏上閒人~閒雀之路!


     希望能順利而行(加油加油) ^^







沒有留言:

發佈留言