2018年6月24日星期日

♥ 菊花茶 @(9年後回到我身邊)


  【24/6/2018年(日) 晚上 (熱/下雨)】

   【菊花茶】↓

      <清清熱氣>



   【9年後回到我身邊】^^ ↓

     有日同E~講起(整廚房的事)
     我:想一次過換抽油煙機同煮食爐, 
     E~咁要用好多錢喎,
     我:但呢啲係必須品無得慳。


     之前亦提過連電視機都病了,
     隨時連電視機都要換埋,
     宜家只得每晚睇到翡翠台,
     其實b爸叫我試吓重新選台,
     從前我家電器要麻煩b爸整理,
     宜家做咗爸爸(不敢太麻煩他)
     好多事情都會自己整
,
     再入粉嶺(我會拎埋電視搖控器)
     叫b爸教我按邊個掣選台。


     <9年後回到我身邊> ^^
     生活必須品冇得說不捨得買,
     去選購,度位置,要畀錢(我都不怕)
     反而最怕預約後等人嚟安裝,
     自己會好不安心(直至完成任務)


     就喺我要為廚房換廚具,
     E~口中嘅要用好多錢時
     9年前的它回到我身邊了(些些)


     9年前因手多改咗一個號數,
     原本可得($9xxx)得番($3xx)
😂 
     當時呆了一刻(唔係半刻)
     好快就清醒過來(因為冇得改變)
     從此之後寧可繼續(惠澤社群)


     唯一想修改呢篇網誌嘅內容,
     當時手多寫咗(又係三獎)
     好彩唔係三獎(係就會嚇暈咗)
     可惜blogger呢度唔畀改(無奈)


     自己真係當(六合彩係小投資)
     亦提過同C~(我都有幫佢買)
     C~中獎金時(跟住到自己)
     自己同C~都算有少少運,
     今次同C~係(同一期都有獎金)
💰
     今次我好彩些(C~都有$4x) ^^ 
     但我心信(C~一定會超越我)
     C~自己選寫嘅兩注號碼,
     真係每次同佢對都要好留心。


   * * * * * * * * * * * ** * * * * * * *

   【後記】↓

     2004年S~陪伴領取獎金,
     2009年(剩番$3xx畀自己)

     今次唔知S~幾時得閒,
     唯有自己拍心口自己上,
     最好笑經過都去探吓路先,
     睇吓邊日冇咁多人,
     其實我最驚見到啲東南亞人,
     好多時會企喺馬會門口附近。


     到了再買(10期~六合彩)
     入到去睇吓方便領取獎金嗎?
     真係連排隊嘅位置都留意埋,
     其實好緊張㗎(數目唔算少啊)


      (終於喺9年後重聚了)些些喔!





沒有留言:

發佈留言