2014年7月7日星期一

♥ 誰是幸運兒?


  【7/7/2014年(一) 晚上 (熱)】                   

   
   【這是C~之前的六合彩獎金(恭喜喔!)】↓

    



   開唔開心~高唔高興】↓

     係阿bb開始識同人玩時,

     我成日都整蠱佢(問完又)

     我:阿bb,開唔開心?高唔高興?

     阿bb:(輕聲加帶點害羞)笑咪咪的答:
               開心~高興(哈哈!好可愛喔) xkl喜

     ************
    
   【幸運兒會是誰?】↓

     一直以來,我會當買六合彩是少少投資,

     曾經有心到,每期都親自去買(係每期)

     自從焦慮情緒令我開始了{慢活人生!}

     甚至連自己擁有嘅自信心(都唔知去咗邊) :(

     還慶幸自己沒有忘記要{惠澤社群} 偷笑 

     轉咗買10期(連每期開獎,都無心理會)

     (不知是否沒自信的人,不應獎賞) 

     的確有很長時間,都如我所願{惠澤社群嘻嘻

     ************

     最近同S~夾份買嘅六合彩(獎賞多了些)

     例如C~中($40),跟住到我(如我中了就到C~)

     今晚唔使{惠澤社群}喇!S~本來各分$20...

     因為會作最後檢查,原來睇漏了有一注都中了...

     嘻嘻!原來每人可再分多$160(有獎金當然開心)

     但對我來說,自信心重要些(就如今次)

     雖然話同S~夾份,但最近中嘅多數係自己寫嗰注!

     忽然間令自己有所醒覺(運氣是否靜靜回來了!)

     ************

     上面張相片,是C~其中一次10期內(兩注中的獎金)

     因為每次買同對都係我,好多時都會嚇一跳!

     嘩~哎喲~唔係嘛~厲害啊!(真心覺得)

     C~的那兩注號碼,終有一日會中好多彩金。耶


     

沒有留言:

發佈留言