2013年10月2日星期三

♥ 手撕沙薑雞 (外賣)


  【2/11/2012年(五) 晚上】

   【手撕沙薑雞】




   【多謝S~請我食手撕沙薑雞/送臘腸一孖】鼓掌 ↑



     
   【後記】↓

     嘻嘻!差不多一年前影下的相片, 偷笑

     係時候放回新家(喜歡睇回從前的相片)

     簡單的人,影簡單的相(每一張相我都會用心去影)

     這幾年預過的人和事(令我人生有新的體會)

     想起過去(心仍痛!但心內坦然)

      E小姐來探我和小肶的新居...

     佢話似廚房多啲(但就有得睇冇得食喎)

     收到,當妳下次來我家時,定會送上美食 。




沒有留言:

發佈留言