2013年12月9日星期一

♥ 倒數...17天 。


  【9/12/2013年(一) 晚上】

   【今天收到電郵通知】不要




   【31/3/2007年(六)加入(y!blog)】↓

     回想六年前,打開電腦,我多數睇食譜/鬼故同新聞...

     因為電腦不是自己的,怕刪除了親人有用資料 。

     所以一直都係開。睇。關(完全不懂運用部電腦)

     亦都是從那時開始,剛巧是寫blog界最熱鬧的時候 。

     自己亦會(靜靜哋)四圍去睇其他有趣的blog,
     最後我決定為小肶,行出第一步... 贊

     因為我不會忘記答應過父親(永遠會支持親人)
     更會代父親照顧非常為食嘅周小肶! 親親

     其實我一直都好感謝小肶,讓我有動力的走下去,

     有兩年時間,我帶住小肶返工放工,

     (曾在(y!blog)寫小肶姐姐的故事)可惜(y!blog)時多故障,

     本來有多張相片,竟然變成同一張相(咁當然好過打晒x)

     我不知道在blogger這裡,可會繼續寫小肶姐姐的故事,
     但每天打開電腦,我依然可以看見好多好多隻小肶 。親親







沒有留言:

發佈留言