2014年3月23日星期日

♥ 謝謝喔!


  【23/3/2014年(日) 晚上】

   【我愛現金卷】↓

  


   【好實用的禮物】↑

     好似由上年夏天開始,

     S~將開食市家人攞啤酒,

     而回贈嘅惠x現金卷畀S~

     而S~見我家境清貧,將現金卷轉送畀我,

     我雖然窮,但我識寫兩個字→ (謝謝) 嘻嘻

     ************

   S~澳洲手信(杏脯肉)】↓

     話說呢包(杏脯肉)係冇添加任何糖分製成,

     其實外國出品嘅水果,味道都非常甜美,

     跟本不用添加任何糖分或者味精去醃製。

     呢包(杏脯肉)顏色好靚,味道不太甜(好食) 贊






沒有留言:

發佈留言