2014年9月11日星期四

♥ 廚房部 (杯/茶壺)


  【11/9/2014年(四) 晚上】

   【2008年的無啦啦禮物】hee hee 

      <舊相新載>




   【歡樂有時~感謝無限】↓

     在相識的日子裏(說了無數次謝)

     誰為自己付出過,會衷心的說謝,這就是我!

     在悠長歲月裏,有人會久不久就去入貨...

     食嘅用嘅,連招紙都未搣走嘅掛畫...

     全部送來我家,當投訴我家冇位擺喇,

     有人就會話,好啦,遲啲會拎走...

     哼!講大話,好多時一開門見到有人拎住袋嘢時,

     真係好想嗱嗱林閂番度門(睇唔倒睇唔倒)



   【前後大不同】↓

     呢套杯同茶壺,前後圖案幾特別...

     一邊簡潔,一邊係花花蝴蝶飛(靚靚)

     嗱!已經前後有三套杯同茶壺(內有係飲功夫茶)

     天啊!我又唔係潮州人,咁細隻杯點夠飲呢! hee hee

     其實呢套杯同茶壺,我都幾鍾意...

      (可惜唔小心打爛咗隻杯)好心痛啊!

     我已經擁有過,夠用就好了!謝謝... S~ 




             


沒有留言:

發佈留言