2014年9月13日星期六

♥ 缸瓦佬 (廚具)


  【13/9/2014年(六) 晚上】

   【愛買廚具】↓

     但每次睇同買時,都會諗...

     是不是要停一停~諗一諗!因為~~




   【缸瓦佬】↓ 

     缸瓦佬嚟咗我家樓下擺擋(幾日嗰種)

     ************
   
     我:(昨日好開心同S~講)我又買咗隻呀,
      S:幾錢呀?幾靚喎。
     我:(左邊梅瑰花碟)$20(右白色匙羹仔)$2
          說著,已經回不了從前一樣,仲買咁多做乜!

      S:(見我情緒突然低落)傻,又唔係貴,買啦買啦,
          跟住從銀包拎咗$100畀我。
      我:(突然清醒過來)畀$100做乜?

      S:去買缸瓦佬呀。
     我:(笑著)我只係想分享心頭好咋,唔使錢!

     我:(S~不肯收回錢)咁啦,買剩找番要收!
      S:(點)好啦。

     ************

     晚上再去挑選咗右邊三樣(合共$32)

     找回$68(講過會收番)謝謝...S~嘻嘻!




     
     

沒有留言:

發佈留言