2015年8月1日星期六

♥ 草菇滾粟米湯


  【1/8/2015年(六) 晚上 (熱)】

   【草菇滾粟米湯】↓




   【記事】↓

     不給一個讚自己實在對自己唔住! ^^

     粟米茸/粟米粒各一罐(已經過期了)

     罐頭草菇一罐(唔敢睇過期未)

     總知打開粟米依然有粟米味(照食)

     冇放回食物櫃嘅罐頭,已經清晒了!

     但竟然喺呢個位置,見到有罐鮑魚,

     天呀!鮑貝我買過,但鮑魚我從未買過!

     到底呀S~送咗幾多罐鮑魚,畀我過年做節用!

     今次我真係要睇清楚食物櫃入面...

     到底仲有乜嘢食材要處理?

     寫到這眼淚流下來了!

     遲些會寫一篇(謝謝篇)

     20年是不短日子,感謝伴我同行!


        


沒有留言:

發佈留言