2015年8月4日星期二

♥ 原豉醬蒸紅衫魚


  【29/7/2015年(三) 晚上 (熱)】

   【原豉醬蒸紅衫魚】Fish ↓




   【原豉醬蒸紅衫魚】Fish ↓

     其實我算幾幸運...

     只要我想食乜嘢,基本上講聲就得,

     奈何我對食物真係冇乜所謂,

     就算過咗期嘅鮑魚照食...

     (但就唔會同人分享,怕食壞人) hee hee

     之前S~畀咗幾個番茄(變壞掉咗)

     跟住又畀咗個薯仔我(做咗煎薯餅)

     今日買外賣上嚟食(拎咗條紅衫魚畀我)

     S~話宜家好少見咁大條紅衫魚,

     所以買條紅衫魚畀我食呀...

     本來想煎咗佢嚟食(講吓啫)

     剛巧呢兩晚都係喺外面食,

     今晚喺外面食完飯(想起條魚)

     最後決定蒸咗佢嚟食(唔好嘥嘛)

     本來想用蒜茸豆豉醬蒸...

     打開雪櫃搵兩搵唔見,見有原豉醬(照剎) big grin




         


沒有留言:

發佈留言