2015年10月24日星期六

♥ 點解 !!


  【24/10/2015年(六) 晚上 (天晴)】

   【不可以放棄】↓




   【點解】疑問 

     當我決心去面對事情嘅時候!

     當我左右腦開始協調嘅時候!

     當我再嘗試愚公移山嘅時候!

     呢兩日再一次考驗自己嘅EQ!

     想起和小米仔分手嘅時候!

     真係好唔捨得(因為幾好用㗎)

     直至同LG先生相處咗一段日子,

     開始將它容入自己嘅小天地裏,

     用佢嘅(備忘錄)記下重要事情,

     尤其今次(更會記下送走或留下)

     奈何呢幾日部手機竟然跳晒線咁,

     完全唔受控制(心情直跌谷底) 悲傷

     點解要喺我努力緊嘅時候...

     連最貼心嘅物件都隨時要換新,

     我真係好怕換新手機(非常怕)

     我已經嘥咗好多時間喇!

     不能再花心思去處理其他事!

     我怕再停步下來(真不敢想像) 


      


沒有留言:

發佈留言