2015年10月30日星期五

♥ 生日飯後的 (感想)


  【30/10/2015年(五) 晚上 (天晴)】

   【生日飯】↓

      <借用自己喜愛相片> 蛋糕




   今晚又出去食生日飯】↓

     好多時都會去錯目的地,

     到底是誰的問題...自己!!

     告訴我路程的人?(都不重要)

     因為我對離開家(要搭車代步)

     我完全係處於緊張嘅狀態!

     只要告訴我路程(稍有偏差的話)

     就今晚,最後都要截的士到目的地!

     每一次去新環境,事前會很不安心!

     直至去到目的地(心安定了)

     就好似冇發生過任何事一樣! 囧

     到底是焦慮情緒令我變得緊張!

     還是自己已經唔想再面對人群,

     事實上(自己心裏早有答案)

     其實兩三年前已經有所改變,

     如果是從前嘅我(係唔合格㗎)

     但亦是過去嘅故事(令我卻步)

     * * * * * * * * * *

   【記事】↓

     有兩三日停咗執屋(個心好急呀)

      LG先生依然係(開唔倒機)

     想熄機都唔得(要佢自己熄)

     開機要叉電狀態先開到機,

     噢!真係幾好EQ都畀佢玩屎,

     無他嘅,屋企咁多家電要換...
  
     宜家連部手機都蝦我(真係...唉!)


           


沒有留言:

發佈留言