2016年5月21日星期六

♥ 煤氣費$3789? @(煩惱事x3)


  【21/5/2016年(六) 晚上 (熱)】

   【呵呵!】↓

     好鍾意呢個自制嘅窩(浴帽)

     係用嚟掛衫仔褲仔㗎。(笑)




   【煩惱事又重現!】:( ↓

     廁所三重奏搞掂咗冇幾耐,

     早兩日廁所冇咸水沖廁。

     當(隆隆聲)有番咸水時,

     諗住入廁所為馬桶哥沖沖水,

     點知未入到去,已經聽到滴水聲,

     天呀!我太熟悉這可怕嘅滴水聲,

     阿馬桶哥已經大大滴,漏起水嚟,

     嗰一刻嘅感覺(真係好有錯敗感)

     以為先搞掂個廁所(後到廚房)

     其實個廚房一樣要搞三重奏...

     (煮食爐~抽油煙機同洗衣機)

     因為不敢一次過搞掂佢哋,

     怕自己應付不來(不是怕用錢)

     家中電器用品(唔到妳唔想使錢)

     說個笑話(呢刻我更想連屋都換埋)

     或者從新來過(對我是最好的幫助)



   【好貴啊!】^^ ↓

     其實係加咗買煤氣爐嘅費用,

     記得買煤氣爐時(個心喺度諗)

     (整完要畀貼士嗎?畀幾多好呢?)

     嘻!張單寫明唔要交錢畀師傅,

     因為買嘢同交費多數畀現金...

     而且只係得煤氣費做咗轉賬,

     所以好期待睇吓(從未試過咁貴)

     望住張煤氣單,竟然係笑笑口,

     覺得好有趣(我真係傻㗎...哈哈)
    


   【煩惱事x3】↓

     呢幾日出現了兩件事,

     令我真係好驚恐同尷尬!

     前後三次送畀我無限壓力,

     我真係好想過平靜嘅生活,

     呢個係我應得㗎(放過我啦)

     阿邊個,放過我啦!(可以嗎?)

     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     要盡快搵人整廁所水箱(漏水)

     因為整咗冇幾耐...

     (要搵番嗰個師傅嗎?) 


            


沒有留言:

發佈留言