2016年5月8日星期日

♥ 廚房部 (康寧煲x2)


  【8/5/2016年(日) 晚上 (好熱)】

   【用平靜心情去寫這一篇】↓

     <圓型康寧煲>




   【大四方型康寧煲】↓
    
     其實我係先買呢個大四方型嘅康寧煲,

     但就好想要上面圓型康寧煲嘅圖案(可惜冇)

     比較新嘅圖案又唔多鍾意(全白色嘅康寧煲)

     一定唔會買,因為唔平(呢個約$600~700元)
  
     (激屎自己)唔知寫下嘅資料去咗邊(可能冇咗喇) :(

     新款圖案又唔多鍾意(最後選擇咗呢個圖案嘅)

     因為係舊款,要喺個倉底搵出嚟(要數天後先取貨)



   【忘不了心頭愛】^^ ↓

     因為知道舊款不再出,

     試問下面嗰倉底還有嗎?

     呵呵!果然不負有心人...

     乖乖地付錢錢(再等由倉底運回來)

     個售貨員拎埋另一個同款嘅康寧煲,

     問我要唔要埋佢(話平啲賣畀我)

     如果唔同圖案,價錢合理(我可能會要)
    
     但一模一樣嘅康寧煲(一個就夠喇)



   【點解要買康寧煲?】↓

     說轉用易潔廚具已經有一段日子,

     但因知道易潔廚具,不大安全,

     但真係好好用(輕身,煎嘢唔黐鑊)

     可惜不適宜煲有藥材嘅湯水...

     開始時我冇乜理會(後來睇得多)

     覺得要聽吓話,但唔想買舊式湯煲,

     睇到用康寧煲可以煲有藥材嘅湯水,

     二話不說,舊款嘅康寧煲,都托佢回家。

     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     多年來,S~真係買咗好多食材畀我,

     但可惜嗰段時間,我完全冇晒動力,

     我連自己同個家(都無心去理)

     有段時間S~成日去裕華買藥材畀我,

     多次叫停都唔聽(年月日的過去)

     終於感受到(放下自在)要救自己! ^^

     可惜當我買到煲乜都得嘅煲時,

     S~嘅藥材,全部變壞唔要得!

     其實我真係好難過(食物好珍貴) :(

     送禮嘅人要用錢錢買(我好嬲自己)

     但慶幸自己(仲有些良心) ^^

     除了對送走嘅藥材說聲對不起!

     但更感謝有人(想我食得飽,著得暖!) ^^



   【圓型康寧煲($480)】↓

      <好靚喔!> ^^



   【網絡圖片】↓

     話說我去拎個大四方型康寧煲時,

     個售貨員竟然笑我(買呢好舊款喎)

     拿拿拿,笑我,呢張係最近睇到嘅圖片,

     咪就係喺倉底搵出嚟(我買嗰個煲囉) ^^




        


沒有留言:

發佈留言