2016年8月30日星期二

♥ 給自己一個學習機會 (2016)


  【30/8/2016年() 早上 (熱)】

   【網上圖片(謝謝)】↓




   【給自己一個學習機會】↓

     如果已經登記咗嘅選民,

     就算從未投過表(如我一樣)

     都請獻出有意義嘅(第一次)

     從前我只理會,處理親人事情!

     其他的(如電話號碼:2或3字頭)

     甚至唔識嘅電話(我一律不會接聽)

     絕對做到踏上閒人之路嘅人類,

     想不到那79日,同年初一嘅(暴亂)

     竟然將一個從不理政治(閒人)

     自動自覺打開心窗(戰戰兢兢)

     集合了嘅8票(如何去分配安排)

     曾經問自己(妳頂得住嗎?)

     當然一個正常人,會易如反掌,

     但我係唔正常㗎(加上第一次嘛) 😂

     怕一緊張會暈暈哋(咁點算好呢)

     焦慮情緒,的確會令自己好辛苦!

     但我相信,完成之後(會給自己一個讚) 👍



    

沒有留言:

發佈留言