2016年9月3日星期六

♥ 去舊21迎新22 (2016)


  【1/9/2016年(四) 晚上 (熱)】

   【去舊21迎新22 (2016)】↓




  【人生有幾多個10年】↓

     原來已經相處了兩個10年+1!

     還記得那晚凌晨嘅咯咯拍門聲,

     竟然是往後一個悠長故事嘅開始!

     曾經好想作個記錄,可惜因為懶,

     加上要好用心去回憶過去嘅事情!

     對今天嘅我而言,的確有難道,

     而且再過三個多月(再次考驗)

     是否好似6年前,每日坐4次車,

     每晚要接近凌晨先回到家!

     那段時間真心幫忙(卻換來...)

     我唔知今次命運會是否相同!

     冇得我去想太多(離不開要幫忙)

     但切記大家合作要用包容嘅心!

     只需要心全感謝(不用付分毫)

     再一次幫忙照顧初生bb...

     我會用一個月時間(再考驗自己)

     往後我會選擇適當時間來探大家!

     ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

     早前開咗新電郵同新fb...

     下面張圖片就係新fb嘅版面,

     沒有21字樣(好簡潔好舒服啊!)

     當然會有(主角)小肶~大b~小b~

     大嚿b同快出世嘅sb(一家團聚)

     踏入22年嘅開始(噢!厲害喔!)

     會否有不一樣嘅心情~感受?

     其實對我來說,沒太大問題!

     為咗做一個稱職嘅(懶人)閒人,

     我會在適當嘅時候幫幫手,

     因為要保持懒和嘅形象嘛!

     <在此祝願(sb)3個月後,順利出世!>






沒有留言:

發佈留言