2014年2月22日星期六

♥ 承諾!

 
  【22/2/2014年(六) 晚上】

   【又來手作仔】疑問 



   【給小肶的承諾】↓

     每次入[粉嶺家]就算拿著那個重重的(百寶袋)

     除非時間不許可(多數都會入十二蚊店逛逛)

     會買這些心型和圓型鍚紙杯仔(不是要整朱古力)

     而是每日用一個鍚紙杯仔(裝食物畀小肶食)靚靚啊!

     10多年前,我請父親放心,我會繼續照顧親人!

     更會幫他照顧小肶(雖然是聽不到的說話)

     只要說得出,就要做得到(7年前那個晚上)

     對住在我手掌心的小肶講(不用怕,我們沒有別離)

     第二天,我帶了小肶出去,同日我帶了小肶回家!

     愛和珍惜,令我更感謝呢隻為食小肶!

     每天只要有任何食物,都會畀小肶食先。

     還記得多年前,S~只要有時間,都會送上午餐,

     我亦回敬橙一個,切開畀S~食先...

     (再用牙籤吉好嚿橙仔放入雀屋)

     嘩!有嘢食啊,正常佢會跳跳跳,過去食橙,

     想不到佢跳到雀屋的竹枝中間,望住我...

     吖開佢個尖咀仔,吱吱喳喳(嗚嗚!小肶鬧我呀)

     鬧完先跳過去食橙,那刻我和S~相對望(笑了)

     驚訝一隻雀仔都識得發脾氣,點解唔畀佢食先! 親親    
   





沒有留言:

發佈留言