2014年2月5日星期三

♥ 我係大嚿b


  【5/2/2014年(三) 晚上】

   【我係大嚿b】puppy dog eyes 




   【齊齊亮相/笑】big grin 




   【記事】↑ ↑

     這張相片係大嚿b兩位主人接回家時~~

     前主人影的,這是很有心的做法(雖然分離但溫暖!)

     如果個人都有這份情懷(今天的我應該會開心些)

     大嚿b亦都是(一年約定)少少主角...

     但不會再去深究了,只有向前看,才會有希望!

     ********************

     只是牠那憂鬱的眼神(我永遠都忘不了) puppy dog eyes ↓

     那刻摸住佢個頭仔(流著淚告訴牠原因)

     我不知牠是否聽得明白(由牠遷入粉嶺家開始)

     每次帶入[粉嶺家]嘅百寶袋入面...

    (一定有大嚿b愛食嘅小點心)





   【笑話一則】↓

     大嚿b前主人幫佢改咗一個令人非常抓頭嘅名,
     終於有機會問阿前主人,點解佢叫大嚿屎嘅? hee hee 偷笑

     原來佢出世時,係佢個樣特別啡啡黃黃~~~
     如果搵到出世嘅相片貼上來,笑吓都好喎! big grin


   【嘻嘻!搵到啦】↓

     似嚿屎咩?(最搞笑左下角嗰張好似暈咗咁)
     大嚿b:阿長髮姨姨,可唔可以同我打咗格仔先笑呢? 哼






    

沒有留言:

發佈留言