2015年6月28日星期日

♥ 粉嶺家篇 (牽掛) @ $12蚊店


  【28/6/2015年(日) 晚上 (熱)】

   【叻叻大嚿b】^^




   【牽掛住】^^ 

     由大嚿b進注粉嶺家開始,

     雖然狗仔細細,稱呼牠狗仔界大聲公,

     一啲都唔過份,佢連住喺對面屋...

     人哋講嘢大聲啲,佢都要吠人,

     連啲塵郁吓郁吓都唔放過! ^^



   【大個仔喇!】puppy dog eyes 

     每次入粉嶺去到門口,

     (首先要做一件事)

     無論我拎嘅百寶袋有多重,

     必定要打電話叫開門,

     不要拍門,更加不可以㩒門鐘...

     真係拍咗佢啲吠聲呀,巧嘈㗎! ^^



   【背影】^^ ↓

     今日如常去到先打電話叫開門,

     打開門入到房,連我叫咗兩三聲...

     (喂!大嚿b喺邊度呀!)

     其實果刻我個心已經好唔舒服!

     因為太了解(無論是人還是動物)嘅特性!

     好彩最後隻傻 puppy dog eyes 仔...

     由房入面嘅梳化底扒出嚟,

     見到我當然熱烈歡迎!

     相信佢會感受到我好愛錫佢!

     就算粉嶺家新成員唔講,

     我都知佢嘅聽覺差咗,

     因為太突然一吓子好難接受,

     (但當平復過來!)

     知道佢其他事情冇太大問題,

     (個心總算定咗啲)

     但亦不可能掉以輕心...

     已經叫粉嶺家成員有事要通知我,

     就算呢件事會令我情緒上緊張又如何!

     在blogger這裏,每日都會見證...

     我所有嘅至愛都會快樂成長! ^^



   【百寶袋】^^ ↓

     今日只係拎咗呢兩件手信,但回來非常豐收。

     多謝C由日本帶回來手信...還有它! (真空食物罐)



   【繼續入貨】^^ ↓

     去$12蚊店入貨(開心啊!)   






       <晚上11時半回到家了!> 


       

 

沒有留言:

發佈留言