2015年9月30日星期三

♥ 安然自在! (9年了)


 【30/9/2015年(三) 晚上 (熱)】

   【噢!原來已經9年了!】↓




   【哈哈!捉住冇得郁】 

     話說時間過去,終會淡忘傷痛!

     呢點係一定會(唔係無情)

     只因跟本無法再見(長時間一過)

     的確是可以淡忘一切....

     但我選擇(記住)因為兩個字(感謝)

     喺我像得番自己一個人嘅時候!

     望住一隻鍾意食白飯嘅肥小肶,

     記起同父親耳語(縱然已聽不到)

     就因為一個諾言!一一人上班去!

     其實我寫(小肶姐姐)嘅原因...

     係想寫下小肶跟我上班嘅故事!

     當然我始終身為一個女性,

     無可能托住個雀(屋)出街~搭車,

     (我只會叫大小雀屋)

     唔會叫雀籠(籠籠聲唔好聽嘛)

     返工時我會叫小肶跳過去...

     我買畀佢嘅小雀屋(大雀屋放喺公司)

     跟住放入袋靜靜哋搭車上班去,

     如果曾經(香工)攞過貨嘅朋友,

     有可能會見過我家周小肶!




      
 

沒有留言:

發佈留言