2015年9月6日星期日

♥ 終於開始了


  【6/9/2015年(六) 晚上 (熱)】

     <今次嘅努力救咗小肥雀出嚟> ^^




   【天呀!又救埋包江瑤柱出嚟】 



   【終於開始了】↓

     呢幾日S~去咗韓國旅行,

     要星期一回港後,我先有午餐食。^^

     整個夏天,C~亦回自己家避暑,


     當然要喺幾日時間完全大執屋,


     對現在嘅我,跟本冇可能!


     宜家嘅我,係右腦同左腦鬥爭...


     右腦是天使:好就這樣這樣做吧!


     左腦是懒蟲:上吓網~睇吓電視先啦!

     如是者...復年就咁白白過去,

     過去事情嘅變化,令自己失去動力!


     宜家每天只要打開電腦,


     進入自己嘅電腦世界,


     我先可以心境同情緒平靜下來!


     今次係自己強迫自己必須要做!


     因為熱水爐同咸水喉都未換...


     就因為咁整個夏天都係沖凍水涼,


     我:個爐唔著呀,試吓沖凍水涼吖,


          好舒服㗎(反而我沖熱水涼唔得)

     C:唔制(咁佢就離我家出走了)

     今次的確有啲啲進步了!

     將左邊嘅嘢搬去右邊,掉咗啲嘢,


     打開被半封閉嘅食物櫃一睇...


     天呀!搞乜嘢呀!又有一包江瑤柱,


     不過要盡快救咗阿江瑤柱先,

     可能收得太埋(焗到佢變晒色)


     至於其他嘅食材,已經變壞了!


     今晚真係用咗好大嘅意志力!


     最主要是問心不安(動力停咗)


     真係乜都唔想做~唔想理!

     白白將好多食材(變壞)掉咗,


     最唔安樂係S~送㗎(對唔住啊)


     今次行咗一步,希望下一步更遠,


     今次嘅努力,救咗一隻小肥雀, ^^


     雖然瑤柱哥已經出現白毛毛,


     但打開個袋,嘩!好香嘅瑤柱味,


     放心!我慣咗食過期嘢,唔會掉咗它!



        


沒有留言:

發佈留言