2015年9月4日星期五

♥ 辣椒魚柳炸醬麵


  【4/9/2015年(五) 晚上 (熱)

   【隨便晚餐】^^ ↓




   【辣椒魚柳炸醬麵】↓



   【祝S~韓國之旅愉快啊!】^^ ↓

     呢幾日都冇午餐食...

     因為逢星期一至星期五,

     S~每日下午12:30...

     (就會電,妳食乜嘢呀?)

     其實呢個時間,正是我熟睡間,

     (有好幾年了)我將睡眠時間掉轉了!

     之前每正常時間都睡不著!

     最辛苦係對眼合得好埋,

     但只係空洞的(怎樣睡都睡不著)

     更令情緒緊張起來(好辛苦)

     因為S~又同佢屋企人去咗韓國旅行,

     呢幾日可以瞓晏啲瞓晏啲... big grin

     呵呵!我真係可以唔食早午餐㗎,

     可能從前嘅工作習慣咗(時裝批發)

     同宜家瞓覺一樣(冇時冇候)

     * * * * * * * * * * * *

     其實呢個都係我嘅自救時間,

     呢幾日可否先完成那件事呢!

     如果可以做到,我會寫回這裏。 


        

  

沒有留言:

發佈留言