2015年9月12日星期六

♥ 廚房部/食材 (謝謝篇)


  【11/9/2015年(五) 晚上 (熱)】

   【排名不分先後】^^ ↓

       <江瑤柱好大粒好靚>






   【花膠幾厚身(我覺得好啊)】^^ ↓



   【後面嘅花膠一塊塊幾厚身㗎】↓

     炆好可以用刀叉當扒切嚟食。

     S~喺呢度買海味的確算幾抵,

     最起碼食材樣子幾靚靚仔仔,

     尤其啲江瑤柱都幾大啦㗎!





   【魚肚我好鍾意食㗎】^^ ↓

     因為S~要買海味送畀親人...

     只要我說好又會多包瑤柱或花膠,

     但我提意買魚肚就夠了!

     當見到呢包魚肚,真係嚇咗一跳,

     因為真係好大包(似8公斤米咁大包)

     我滿腦疑問冇可能($160)?好平啊!

     其實魚肚都唔平(自己都好少買)

     宜家真係唔出街兩個月都唔會餓親! ^^





   【我愛陳皮哥】^^ ↓

     由$20多元去到$80(噢!好貴啊!)

     但我又有支助唔使驚喎!(哈哈)

     2013年走去街市帶咗3串果皮回家。
    


   【噢...】 

     一罐係C~過年公司禮物...

     另外三罐係S~買㗎(真係滴汗)

     說不出的無言感謝(我有記住㗎)

     但不敢再許下任何諾言...

     現在每天都迫自己努力啲,

     希望尋回從前(有信心嘅自己)

     在餐桌上,齊齊分享這些美味食材,

     如果全部合照,幾似微型海味舖。

     仍然是那一句(無言感謝)




         


沒有留言:

發佈留言